sobota, 29 marca 2014

Nowości, zakupy z marca



Witajcie!
Ostatnio rzadko kupuję produkty z działu kosmetycznego.
Staram się zużywać zapasy, korzystać z posiadanej kolorówki i cieszyć się produktami "na wykończeniu".
Jednak w marcu poczyniłam drobne zakupy, jest zatem okazja, aby pokazać Wam, co nowego kupiłam.



W ostatnich ulubieńcach pisałam o tym, że ponownie zakochałam się w perfumach Tresore od Lancome.
Efekt był taki, że już mam kolejną buteleczkę.
Powtórzę, że są dla mnie niebagatelnie uwodzicielskie i seksowne.

Od dawna nie używałam tradycyjnego podkładu- z powodzeniem sprawdzał się BB cream.
Postanowiłam kupić coś nowego, o przyjemnym składzie i lekkiej konsystencji.
Wybór padł na kremowy podkład INGLOT YSM w oczywiście najjaśniejszym kolorze 41.
Nie jest on dość jasny, ale zaskakująco dobrze stapia się z cerą.
Nie jest widoczyny na skórze, nie robi pomarańczowych plam.
Jak do tej pory, sprawdza się w porządku (zaznaczam, że używam go sporadycznie).

Na nowe róże od theBalm czaiłam się od dawna, zwłaszcza, że jestem ogromną fanką tej firmy.
Była okazja i mam swój róż inStain w kolorze houndstooth, czyli fioletowego różu.
Jestem na razie w fazie testów.
Najbardziej jestem zainteresowana jego trwałością, bo w tej kwestii nie spisuje mi się róż MAC :(

Jestem dużą fanką szminek w kredce, jednocześnie w produktach do ust cenię sobie trwałość, bo nie lubię powtórnych aplikacji w ciągu dnia.
Musiałam spróbować kredki Just Bitten Kissable od REVLON.
Wybrałam kolor Darling (fioletowy róż) i Crush (lekkie bordo).
Już wiem dlaczego o nich tak głośno zagranicą.

Jako maniaczka lakierów Essie kupiłam sobie dwa nowe kolory, na które miałam chętkę od dawna- Fiji i Bordeaux.


I to wszystkie dobroci. Czas przygotowywać się do recenzji :)
Mam ochotę na więcej... ;)

Miłego dnia!

Jofka

47 komentarzy:

  1. Fiji *_* jak on mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiji z Essie - boski:) też lubię szminki/masełka w kredce, ale ja stawiam głównie na te z Astor, tych z Revlona jeszcze nie próbowałam:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Astora też lubię. Jednak te z Revlon utrzymują się na ustach nieporównywalnie dłużej :)

      Usuń
  3. Czekam na prezentacje houndstooth, uwielbiam róże theBalm, dla mnie nie ma lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, to jeszcze raz ja:)) mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tego kremu Dermedic SUNBRELLA SPF 50+ Filtr do cery tłustej i mieszanej , czy w takim razie stosujesz tylko ten krem? czy czekasz, aż się wchłonie i dopiero nakładasz inny krem? Pogubiłam się i nie wiem już sama. Moja cera jest sucha, ale widziałam, że ten krem sunbrella jest też dla cery suchej. i teraz nie wiem, czy jeśli będzie niedostatecznie nawilżał moją skórę, to mam czekać, aż się wchłonie i na niego nakładać inny czy używać tylko sunbrella? A może polecasz jakiś krem z foto-stabilnymi filtrami?:))

    Dziękuję z góry za odpowiedź i przepraszam za trucie tyłka:D

    Kamal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz suchą skórę to może spróbuj filtra specjalnie dedykowanego dla takiej właśnie cery. Ja nakładam tylko filtr, żadnego innego kremu. Choć póki u nas pochmurne dni,używam kremu BB zamiast filtra chemicznego,dodatkowo mineralne.

      Usuń
  5. Ja poluję na jakiś fajny kolor Essie , a Revlon też mi po głowie chodzi;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah Lancome mnie kusi, oj kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Vi tillhandahåller ett botemedel för behandling av olika hälsoproblem, med hjälp av en drog som har lämnats och spannmål kan bota sjukdomen helt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, życzę dalszych sukcesów na blogu :)
    zapraszam na mój blog http://sofia-eliza.blogspot.com/
    Obserwuje i mam nadzieje że ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa perfum Lancome i tych pomadek z Revlonu. Wesołych Świąt Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię kosmetyki marki Revlon ♥

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, uwielbiam lakiery z essie i te kredki do ust z revlona <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ze nie wrzucasz aktualizacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Many Thanks for the shared this informative and interesting post with me.
    Surviv io | Call of Duty: Mobile | Kids Gamesbx 2 | Aquapark io

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przetestuję niektóre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń