piątek, 30 marca 2012

Najlepszy filtr spf 50 dla cery tłustej? Vichy Capital Soleil spf 50


Nie jest tajemnicą, że filtra słonecznego aż spf 50 używam caluśki rok.

Czasami jest to upierdliwe, bo ciężko jest znaleźć ideał, zwłaszcza jak ma się cerę tłustą.

Jednak chyba mocno wzięłam sobie do serca, to że wysokie filtry to jedyna skuteczna ochrona antystarzeniowa ;)

Poszukiwania idealnego kremu trwały długo i kosztowały niemało, bo wysokie filtry do tanich nie należą.

Przed Vichy stosowałam SVR Lysalpha 50 do cery tłustej i mieszanej.
Zużyłam całe opakowanie, ale był to straszny dramat.

Na początku było ok, ale zauważyłam, że skóra się pod nim dusi.
Jest tłusta i "mat" przy tym kremie był nie od osiągnięcia.

Po zużyciu skusiłam się na Vichy Capital Soleil spf 50 +


I nie żałuję!!

Miałam wysokie wymagania!
Musiał w miarę matować, nie obciążać, być przeznaczony do cery tłustej, mieć lekką konsystencję i nie mieć beznadziejnego składu.


Analizowałam składy wielu produktów.
Wiadomo ciężko spełnić moje oczekiwania i oddalałam się od ideału, jednak Vichy to dobry kompromis.

Skład:

Kupiłam go w mojej aptece

40ml za 49 zł :)


Czy to najlepszy filtr spf 50 dla cery tłustej?

TAK!

Według mojej opinii tak


+ ma lekką konsystencję w postaci emulsji

+ lekko matuje, ale przede wszystkim nie natłuszcza ( emulsja matująca)

+ nie bieli

+ nie obciąża i nie lepi się

+ dobrze współgra z make upem ( łatwo go na niego nałożyć)

+ nie czuć go na twarzy

+ nie zapycha, nie wpływa na stan cery

+ poręczne, wygodne opakowanie z kulką w środku do mieszania produktu ;)

+ bez parabenów!!!


Nie wiem jak z jego wydajnością ???
Używam ponad 2 tygodnie i lekkie zużycie jest, ale nie jestem pewna czy po prostu pooduktu na poczatku było mniej troszkę, a nie na full. ;)


W ogóle nie czuć, że to spf 50 jest taki lekki.


Nadchodzą cieplejsze dni i taki spf będzie niezbędnikiem.

Jak dla mnie to najlepszy ( jaki miałam okazję stosować) filtr 50 dla cery tłustej i problematycznej!

Dla mnie filtr to już nie mordęga.

Chętnie poczytam jakie są Wasze typy!

Zapraszam to polecania!
;)





18 komentarzy:

  1. Ooo proszę w takim razie to także coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co musisz mieć? Z pewnością odpowiedź na mój TAG: http://mademoisellechaos-vivelajeunesse.blogspot.com/2012/03/muszmiecie-czyli-tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, mam podstawowe pytanie jak filtr może być wydajny ja się pytam ??? Przecież to, że wklepiesz w twarz tyle ile ci się wchłonie wcale nie oznacza że wsmarowałaś przepisowe minimum 1.5 ml ( uwierz mi to wcale nie miało, wręcz bardzo dużo), a tylko wsmarowanie ok. 1,5 ml zapewnia ochronę 50 SPF, już nie pamiętam dokładnie ( do sprawdzenia na wizażu )ale wsmarowanie połowy przepisowej dawki czyli mniej niż 1 ml to jest ochrona nie 25 SPF, a 8 SPF. I 40 ml maksymalnie powinno ci wystarczyć na 1msc ( nawet mniej, ale się nie czepiajmy szczegółów.
    pozdrawiam anielska diablica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się nie zgodzę, bo jednak filtry mają różną wydajność i różnią się tym od siebie. Miałam SVR 50 i starczył mi na 3 miesiące, a używałam zgodnie z zaleceniem w ilości ok. orzecha włoskiego. Natomiast filtra Vichy używam wg miarki, czyli poprawnie i mam ochronę spf 50, ale wydaje mi się, że starczy na krócej niż 3 miesiące. Dlatego śmiem twierdzić, iż jest mniej wydajny. I myślę, że nie potrzebuję szkolenia z filtrów, zresztą chyba każdy używa ich z głową i wg zaleceń. Wobec powyższego- TAK filtr może być wydajny :)

      Usuń
  4. Dostałam wiele pytań, czy ten filtr jest stabilny i czy nie szkodzi mu kolorówka zawierająca m.in. micę i talc.
    Ma w składzie parasol i owszem, powyższe składniki mogłyby go destabilizować, ale Vichy zawiera także stabilizatory powyższego parasola - Mexoryl XL (INCI Drometrizole trisiloxane) oraz Tinosorb S (USAN Bemotrizinol, INCI Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine).
    W związku z tym można na niego bezpiecznie kłaść kolorówkę, która nie zmniejsza jego skuteczności ( nie destabilizuje go).
    Zaczerpnęłam fachowej wiedzy i z przyjemnością donoszę :D
    Tym bardziej go polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie filtry sprzedawane w aptekach są stabilne :)

      Usuń
    2. Niekoniecznie. W aptece też można kupić i Sorayę i Pharmaceris ;)

      Usuń
  5. Obecnie uzywam kremu z LRP 50. Ostatnio dowiedzialam sie ze jest rowniez wersja tego filtru dla skory tlustej i jak tylko skoncze ten napewno zakupie w wersji dla skory tlustej.Ten z vichy rowniez fajnie sie prezentuje tym bardziej ze nie natluszcza co moim zdnaiem jest wielkim plusem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ostatnio mleczko z filtrem 50 z Vichy 400 ml do ciała i twarzy i jest w porządku. Spróbuj, może jest podobne do tego, które Ty posiadasz. To byłaby duża oszczędność, bo za to duże opakowanie zapłaciłam ok 45 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam jakiegoś filtra na lato do mojej tłustej cery, ten byłby idealny, ale nie wiem czy potrzebuję aż SPF 50;/

    OdpowiedzUsuń
  8. That is a really good tip especially to those new to the
    blogosphere. Short but very accurate information… Many thanks for sharing this one.
    A must read article!

    Here is my web page :: Cheap Louis Vuitton Bags

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful, what a blog it is! This website gives valuable facts to us, keep it up.


    Look into my web page; Oakley Frogskins

    OdpowiedzUsuń
  10. I like what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure!
    Keep up the great works guys I've included you guys to our blogroll.

    Here is my site :: Louis Vuitton Outlet1

    OdpowiedzUsuń
  11. VICHY OK, LRP-ANTEHLIOS XL :) BARDZO DOBRY:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam Vichy, ale 30+ (nie mogłam nigdzie znaleźć 50+). W lecie chronię się przed zmarszczkami, od jesieni stosuję kwasy. Krem świetnie się sprawdza, skóra się nie błyszczy. Dostałam w aptece próbki LPR 50+, ale po nim szybciej się błyszczę i mam wrażenie, że bardziej bieli twarz.

    OdpowiedzUsuń