sobota, 26 maja 2012

Dzień Mamy



Wyjątkowy dzień bez dwóch zdań!
Świętują najukochańsze dla nas osoby- Nasze MAMY!
Z tej okazji życzę wszystkim mamusiom wszystkiego, co najlepsze!
Zdrowia, uśmiechu i pociechy z nas- potomstwa :)

Szczególnie, moc życzeń ślę w stronę mojej kochanej Mamusi :*

Były i kwiaty, będzie i ciasto oraz dużo, dużo przesłodkich gestów i pomocy.
Dzisiaj mamy leżą, odpoczywają i pachną!

A oto pomysł na prezent dla mamy


Specjalna zawieszka PANDORA dla mam i córek

I like it!

Gdy jest złożona tworzy serce, a jak inaczej!?
Jest pokaźne :)



Gdy rozłożymy charmsa mamy...
2 charmsy: jeden z napisem mama, drugi córka.
Można nosić razem ( jedna osoba) albo podzielić się z mamusią.



Dodatkowo napisy 'YOU AND ME'


Sweet jak nic.
Można nosić na tradycyjnej bransoletce PANDORA lub na łańcuszku.
Prezentuje się elegancko i tak "na bogato".
Co tu dużo gadać, jak się jest fanką tej biżuterii to wszystko się podoba.
Zwłaszcza takie "smaczki".

Żeby było śmieszniej, to ja tego charmsa dostałam od mojej kochanej mamy.
Z iście ważnej dla nas okazji :)


Miłego świętowania

Jofka

5 komentarzy:

  1. Ciekawy prezent, ale jakoś mnie te charmsy nie pociągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteśmy wyjątkami :D
      Ale najistotniejsze aby prezent pasował osobie obdarowywanej, a tak pewnie jest, więc prezent super :) :)

      Usuń
  2. Piękne są, moja mama musiała zadowolić się kwiatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwię się, że mi się podoba, bo do Pandory i charmsów mnie jakoś nie ciągnie. Serduszek też nie lubię, ale to jak się składają i jak wyglądają osobno jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń