środa, 2 maja 2012

EcoTools Buffing Brush- pędzel do wykończenia makijażu.


Jestem wielką fanką pędzli EcoTools.
Kwestią czasu było to, że ich nowy pędzel trafi w moje ręce.
Trochę się za nim nachodziłam, bo niby miał być w Rossmannie ( nawet w promocji), a tam pustki.
Jak go dzisiaj zobaczyłam to nie mogłam nie wziąć ;)

Cena również kusząca lekko ponad 22 PLN ( nie opłacało mi się w takim razie ściąganie go zza granicy).

Pewnie jestem mało obiektywna, bo lubię wszelkie pędzle ET, ale ten jest dla mnie super miękki.
Oczywiście, tak jak inne pędzle tej firmy, jest solidnie wykonany.
Jeszcze nie wypróboway- jeszcze "gorący" przyniosłam :D

Jest ścięty jak "flat top", jednak wydaję mi się, że jest mniej zbite włosie niż w tradycyjnych do podkładu.





Nie oznacza to, że włosów jest mało, czy nie są gęsto ustawione.
Po prostu jest mniej sztywny. Suuuuper miękki.


Producent zaleca stosowanie do "wykończenia makijażu" ??



Dla mnie będzie idealnym pędzlem do podkładu mineralnego oraz do pudru wykańczającego makijaż, więc się zgadza ;)

Minerały świetnie się nałoży, już widzę, bo można wykonywać nim takie minimalne koliste ruchy ( wg mojego guru najlepsze).

Spróbuję wykorzystać go także go podkładu płynnego.
Nawet jeśli nie będzie odpowiedni do bezpośredniego nałożenia na twarz, na pewno sprawdzi się do rozcierania.

Zauważyłam jeszcze, że na zdjęciach wyglądało, że główka pędzla była strasznie szeroka, jakby włosie układało się w wachlarz.
W rzeczywistości tak nie jest- to zgrabny pędzel.


Wkrótce przejdzie test.

Miłego dnia
Jofka

34 komentarze:

  1. Serio 22zł? :D U mnie była inna cena ;)
    Ostatecznie jednak go nie wzięłam, coś mi w nim nie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki tani ten pędzel? Czy to przekręt z kodem z konkursu rossnetowego? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka cena :) Bez żadnego kodu. Wzięłam paragon, ale musiałam wymienić jedną rzecz i mi zabrali :( Mam tylko tej poszczególnej rzeczy.

      Usuń
    2. W takim razie gratuluję okazji :) Muszę sprawdzić u siebie cenę tych pędzli :)

      Usuń
  3. upewniam się, że kupiłaś go w rossmannie? za 22zł?
    powtórzę się, ale zanim wrócę do cywilizacji z majówki to mi już na pewno wszystko rozkupią, i alterre i pędzle i wszystko :D
    pierwszy raz jestem tak daleko od rossa, 50km! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że była plakietka 22 zł z groszami. Też się zdziwiłam. Przez mój zwrot płynu do płukania ust (chciałam inny objęty promocją) nie mam paragonu :/ Jestem pewna tej plakietki z ceną w Rossmannie, bo bywałam tam często pod ścianą płaczu z pędzlami i znam je na pamięć. Sprawdźcie u siebie w takim razie. Takie cuda z tym pędzlem, że może zła cena wisiała. Ot!

      Usuń
  4. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię flaty, ale tego z eco tools nie zamierzam kupić. ;) mam 3 szt. z EDM. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusił mnie ten pędzel od pewnego czasu ale jakoś nie widzę dla niego zastosowania, jak już nakładam minerały to kulką Lancrone, do pudru mam już Ecotools, hmmm... Jak uznasz że jest faktycznie niezbędny to napisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbędny to pewnie on nie jest- ja do mineralnego używam mini kabuki, a ostatnio rozkochałam się w ET do bronzera. Rach, ciach i mam podkład na twarzy. Usprawiedliwiłam swój zakup tym, że nie mam żadnego flat topa, a także tym, że mój youtubowy guru polecał taki pędzel do nakładania pudru matującego ( ewentualnie puszków, a to u mnie odpada). Dam znać czy zwalił mnie z nóg, czy po prostu jest taki jak moje pozostałe.

      Usuń
  7. 22zł? To nie dziwie się, że wzięłaś, u mnnie niestety go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy:) też jestem fanką pędzli Eco Tools:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim rossmanie nigdy go niestety nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie go niestety nie ma jeszcze :/ czuję, że kiedyś go dopadnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaziłam za nim cały miesiąc, dopiero dzisiaj się pojawił. Pewnie u Was też czeka ;)

      Usuń
  11. Liczyłam, że będzie bardziej zbity, bo chciałam do podkładu mineralnego, ale to jednak nie to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba faktycznie to nie to. A miałaś ten do bronzera z ET?
      Tamten to taki zbity, że włosów to nie poruszysz ;)

      Usuń
  12. Ja też chcę taki pędzelek...może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś tanio rzeczywiście :)

    taki [pędzel wydaje mi się zbędny, do pudru mam inny a do minerałów jakoś mało zbity...no chyba, ze ktoś nie potrzebuje mocnego krycia to się nada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak wypadnie w porównaniu do pędzla do bronzera ( do minerałów).
      Za to do pudru będzie idealny, bo ja nie omiatam twarzy pudrem tylko stempluję lub wcieram minimalnymi okrężnymi ruchami/drganiami- tak najlepiej uzyskać mat i trwały makijaż na dłużej. Klasyczne pędzle do pudrów są średnio do tego przystosowane, a puszki/gąbeczki są dla mnie mało higieniczne.

      Usuń
  14. czyżby ecotools mania miała dopaść i mnie :D ? bo kupnie jednego do różu - na tego też mam chętkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tego do różu u siebie nie mogę nigdy zastać ;)
      Ja już mam dość tych moich manii, chyba idę na odwyk od dziś :P

      Usuń
  15. Napisz pozniej jak sprawuje sie przynakladaniu podkladu plynnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj sprawdziłam z podkładem mineralnym i sprawdził się genialnie!
      Jest lepszy niż gigant do bronzera. On jest tylko pozornie mało zbity. Świetnie nabiera "sypkości" :)

      Usuń
  16. Pędzel- widmo w końcu się pojawił ;)
    Zostałaś oTAGowana ;)
    http://www.salomea94.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html
    Mam nadzieję, że z przyjemnością odpowiesz na moje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że z przyjemnością :) Dzięki.

      Usuń
  17. A kto jest tym tajemniczym guru? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest za 29.99

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm dzis mialam go kupic ale potrzebuje jakiegos nowego pedzla do podkladu plynnego i wlasnie balam sie ze nie bedzie zbity wystarczajaco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie obawy, ale tylko "na oko", po użyciu nie mam wątpliwości- nadaje się. Ja z powodzeniem nakładam nim podkład płynny. Nie umiem go porównać, jeśli chodzi o zbicie włosia, z innymi, bo nigdy nie miałam tych popularnych z Sephory czy Hakuro. Dodam, że u mnie jeśli chodzi o podkład i jego nakładanie nie toleruję półśrodków- musi być idealnie ;)

      Usuń
  20. kosztuje teraz 30 zl i jest super do rozcierania rozu

    OdpowiedzUsuń