czwartek, 24 maja 2012

Nie tylko dla dzieci...



Powszechnie wiadomo, że kosmetyki dla dzieci mają bardziej bezpieczne składy i są delikatniejsze dla skóry.
Przynajmniej takie jest założenie założenie.
Jednak nie wszystkie firmy mają w swojej ofercie takie "przyjazne" produkty do pielęgnacji, a jeśli mają to i tak zdarzają im się chemiczne buble.

Firmą, do której mam 100 % zaufanie, jest HiPP zaraz obok BD.
W poszukiwaniu składów ich produktów weszłam na stronę producenta, a tam czarno na białym ( bez migania się) udostępnione wszystkie składy.
I to się chwali!
Taka praktyka niesamowicie buduje zaufanie konsumentów i jednocześnie budzi niepokój i obawę przed produktami z ukrytymi składami oferowanymi przez inne firmy.

No nic, skupię się na HiPPie


Kupiłam oliwkę do ciała i krem na odparzenia.
Skusiłam się na promocję w Biedronce i za każdy produkt zapłaciłam tylko 9,99 PLN.

Oliwka ma wszechstronne działanie.
Dotychczas używałam tej z Babydream i nie narzekam, ale ta z HiPP ma cudny zapach.
Chciałabym takie perfumy ;)
Jeśli komuś przeszkadza dziecięcy zapach serii BD warto spróbować tej z HiPP.
Do tego wydaję się być bardziej "sucha".
Zobaczymy jak będzie dalej.
Przyznam się, że już mnie uwiodła ;)


Na krem na odparzenia zdecydowałam się ze względu na cenę, a także ze względu na to, że w składzie ma cynk i panthenol.
Świetny krem o prostym składzie, będzie akurat po peelingu z kwasem migdałowym.



Do tego sprawdzając go "detektorem składu" nie jest komedogenny.
Nawet jego krem-brat do pielęgnacji ciała i twarzy gorzej wypada w tej kwestii.
Nic tylko brać i używać z czystym sumieniem.
Zobaczę jeszcze jak jego konsystencja.
I tak polecam bardziej niż słynny Bambino z parafiną w składzie :(
Poza tym zawsze sprawdzi się jako krem do stóp.


A teraz kosmetyki o tym samym przeznaczeniu, ale nie ta sama liga.

Paczka z próbkami Johnson's baby


Co mam na myśli?

Niektóre mają parafinę w składzie, a ja takich kosmetyków unikam jak ognia :(
Żel 3in 1 użyję z chęcią.
Skład ma nieskazitelny i rzekłabym ciut lepszy, bo krótszy od słynnego z BD.

Będą świetne w podróży.


Tak, czy siak uwielbiam kosmetyki dziecięce.
W większości przypadków nie natkniemy się na "bomby chemikaliów".


Pozdrawiam Jofka

14 komentarzy:

  1. Mam pytanie jak sprawuje się pędzel z EcoTools Buffing Brush?? Nadaje się do podkładu w płynie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem strasznie zadowolona. Jest świetny do mineralnego i płynnego.
      Mój ulubiony. W odstawkę poszli: kabuki i do bronzera z ET.

      Usuń
    2. Kupiłam go wczoraj i nie żałuje naprawdę świetny pędzel ;)

      Usuń
  2. Zakupy w Biedronce? To może zwróciłaś uwagę na zestawy Eveline? dziś dziewczyna za mną kupowała coś ale zdążyłam tylko spojrzeć, że paczuszka z E. i tyle a nie chciało mi się już wracać bo była długa kolejka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były 2 zestawy z tego, co widziałam.
      W jednym- mascara, płyn micelarny i coś jeszcze, a w drugim- krem przeciwzmarszczkowy + miniatura innego kremu, pewnie pod oczy.

      Usuń
  3. Tez dostałam małą paczuszkę, lubię te produkty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś oTAGowana: http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/2012/05/tag-lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Hipp!!! Oliwka zmieszana z peelingiem kawowym jest moim guru, KWC for ever...;)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszałam kawowego z oliwką. Spróbowałabym tylko pewnie będzie mi jej szkoda ;)

      Usuń
  6. HIPP właśnie leży u mnie na głowie :D taką masz siłę oddziaływania!:P a tak na serio szukam "mojego" oleju :( i znając życie będzie nim arganowy. tylko i wyłącznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      U mnie wczoraj leżał i... jestem zachwycona! Pewnie olej migdałowy mi najbardziej służy ( już zamówiłam w swojej aptece). Nawet wygrał z alterrą i własnorobionym maceratem ze skrzypu polnego i pokrzywy. Moje kręcone włosy już dawno nie miały takiego skrętu. Będę też używała jej jako jedwabiu do włosów. A z olejku migdałowego zrobię sobie mgiełkę. Mam 100000 pomysłów :)
      Olej Babassu też mi służy ( Isana) i chyba złożę zamówienie na sam olej.
      Napisz jak rezultaty u Ciebie!
      Arganowego nie miałam,jeszcze! Ale czaję się, czaję...

      Usuń
  7. ja też lubię dziecięce kosmetyki, ten zapach, o tak, też mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te kosmetyki HIPP w Biedronce i skusiłam się na tę oliwkę. Zastanawiałam się czy kupić ten krem ochronny, ale nie wiedziałam do czego można by go stosować.

    OdpowiedzUsuń